środa, 5 marca 2014

Keratynowa odbudowa struktury włosów - Matrix


Cześć i czołem :) Wczoraj byłam u fryzjera na keratynowej odbudowie włosów i podzielę się z Wami swoimi odczuciami na temat zabiegu i jego efektów.Został on przeprowadzony za pomocą kosmetyków Matrix Biolage Keratindose i kosztował mnie tylko 40 zł. Wykonałam go w studiu fryzjerskim EFEKT w Olkuszu. 

Dla jakich włosów przeznaczona jest keratynowa odbudowa włosów? Jest przeznaczona dla włosów szorstkich, silnie uwrażliwionych, z ubytkami keratyny.

Co wchodzi w skład usługi?
  • Mycie włosów szamponem, który ma za zadanie oczyścić, wygładzić i przywrócić siłę włosom
  • Aplikowanie ampułki PRO-KERATIN, która pomaga odbudować mikrouszkodzenia włosów
  • Aplikowanie odżywki KERATINDOSE, która działa wygładzająco, przywraca włosom gładkość i miękkość
  • Nanoszenie sprayu PRO KERATIN, który przywraca włosom blask oraz chroni je przed suszeniem
Dodam tylko, że keratyna wprowadzana jest przy pomocy gorącej pary, przez co lepiej się wchłania. Nie patrzyłam na zegarek ale trwało to ok 15-20 minut. Czas całej usługi, wraz z suszeniem i prostowaniem nie przekroczył godzinki. 

Teraz to co chyba najbardziej Was interesuje, czyli efekty :D Zdjęcia były robione o pierwszym umyciu włosów od wykonania usługi



Być może na zdjęciach tego nie widać, ale włosy są pełniejsze, bardzo gładkie i dużo mniej się puszą. Po prostu wyglądają na zdrowsze. Taki efekt ma się utrzymywać do 7-10 dni. W związku z tym, przy moim codziennym myciu do ok tygodnia więc za jakiś czas powrócę do tego tematu i zdam relację przy okazji jakiegoś posta.
Tak btw, przy okazji możecie zobaczyć jak wygląda kolor moich włosów po 3 tygodniach od farbowania (była płomienna rudość) :D



Miałyście kiedyś styczność z tą usługą? Jakie są Wasze odczucia? Może kiedyś się na nią skusicie? :)


Pozdrawiam,
Edzia :)


14 komentarzy:

  1. Widać różnice ! nie miałam styczności,ale efekt widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt super , ciekawe ile kosztowałby zabieg na włosach tak długich jak moje

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny efekt! w sumie, za 40 zł, mozna sie skusic ;) pamietam, ze jak chciałam sie skusic na taka przyjemnosc, to kosztowała ona o wiele, wiele wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście różnica jest zauważalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak długo utrzymuje się efekt ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak pisałam - powinien do 7-10 myć. Za jakiś czas na pewno napiszę czy u mnie tak jest ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polecam. Włosy wyglądają na zdrowsze, lepiej się układają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie u fryzjera taki zaboeg kosztuje 70 zł. wiec TY miałaś fajną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają Twoje włosy i ten kolor ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie efekt rzeczywiście jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt rzeczywiście jest widoczny, świetne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja robiłam już dawno, ale u mnie nie było takiego super efektu. Może dlatego, że mam grube i uparte włosy, które nie chcą się poddawać wszelakim zabiegom.
    Zapraszam do mnie :P Myślę, że trafisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)