poniedziałek, 24 marca 2014

Denko 2 - więcej kolorówki!


Witajcie.Od pierwszego denka minęło już trochę czasu więc czas na drugie. Poprzednie zawierało sporo produktów do pielęgnacji ciała. Tym razem udało mi się wykończyć trochę kolorówki...a wiecie, że to nie łatwe :D. 


WŁOSY


Gliss Kur Ultimate Repair, Ekspresowa odżywka 

Ta mgiełka przypadła mi do gustu. Jej największą zaletą jest to, że doskonale ułatwia rozczesywanie. Po jej użyciu włosy wyglądają zdrowiej, ale czy na pewno są zdrowsze? Tego nie jestem pewna. Cena 10-15zł. Następca - Glis Kur Ultimate Oil Elixir.

Lakier Taft Power Cashmere Touch

Dość dobrze utwala, nie sklejając przy tym włosów (oczywiście przy zachowaniu odpowiedniej odległości podczas psikania). Zapach jest do zniesienia. Plusem jest również wydajność. Cena ok 12zł.

Isana Hair, suchy szampon

Przywraca włosom świeższy wygląd, ale niestety na krótko (u mnie jakieś 3 godzinki). Po tym czasie włosy znów stają się przyklapnięte). Poza tym powoduje efekt matowych włosów. Ma bardzo intensywny zapach, który mnie akurat nie przeszkadza, choć na pewno potrafi stłumić zapach perfum. Cena - 7zł.

TWARZ - PIELĘGNACJA


Wygładzająca maseczka Avon Planet Spa ryż i sake 

To jedna z moich ulubionych maseczek. Bardzo fajnie wygładza, a ja uwielbiam uczucie towarzyszące usuwaniu jej z twarzy. Cena ok 10zł.

Pomadka ochronna Health and Beauty Line

Pełną recenzję tej pomadki możecie przeczytać TUTAJ. W skrócie - bardzo dobrze nawilża :). Następca - Eveline extra soft bio.

Maseczka głęboko oczyszczająca pory Avon Planet Spa Tajski kwiat lotosu

Tą maseczkę też lubię. Dobrze oczyszcza pory i działa szybko - można ją zmyć już po 5 minutach :). No i przyjemnie pachnie :). Podobnie jak poprzednia maseczka- jest bardzo wydajna. Cena - ok 10zł.

TWARZ - KOLORÓWKA


Podkład Avon Extra Lasting

Na temat tego podkładu nie będę się rozpisywać. Pełna recenzja TUTAJ

Korektor w sztyfcie Avon Idealna cera

Tego korektora używam od dłuższego czasu. Fajnie się rozprowadza, kryje niedoskonałości i jest wydajny. Cena - na promocji do 10zł.

Konturówka do brwi Avon

Obecnie najczęściej stosowana przeze mnie kredka do brwi. Duży plus za to, że jest wysuwana, dzięki temu nie muszę mieć pod ręką temperówki. Mały minus za wydajność. Cena - do 10 zł w promocji.


Maybelline Colossal Volum Express

Ten tusz jest Wam chyba bardzo dobrze znany :). U mnie się sprawdził, nie sklejał rzęs i pogrubiał je. Cena do 20 zł.

Avon Super Extend Extreme

Pełna recenzja TUTAJ - nic dodać, nic ująć ;]

Eyeliner Wibo

Jak już wiecie - mój ulubiony :) Recenzja TUTAJ


Puder prasowany Avon Ideal Flawless

Co mogę o nim powiedzieć? Że jest średni...krycie średnie, trwałość słaba. Trochę za słaba jakość w stosunku do ceny. Jego następca matująco-wygładzający pude Eveline jest o niebo lepszy.

Perełki brązujące Avon glow

To chyba najfajniejszy produkt Avonu spośród tych, z którymi miałam styczność (a wierzcie mi, było ich bardzo dużo). To jest mój hit! Cena ok 30 zł. Są bardzo wydajne i dają efekt skóry muśniętej słońcem. Pełna recenzja wkrótce ;]

Poczwórne cienie do powiek Avon Mocha Latte

Ta paletka jest idealna do codziennego makijażu. Cienie są średnio napigmentowane, ale na bazie prezentują i trzymają się nieźle. Paletka kosztuje ok 20 zł.

CIAŁO


Żel pod prysznic Avon Senses Tropics

Kiedy pierwszy raz otworzyłam ten żel, byłam zachwycona zapachem świeżych cytrusów :). To jego największa zaleta. Poza tym żel dobrze się pieni, jest wydajny, ale zapach nie pozostaje na ciele. Cena - ok 10 zł

PAZNOKCIE


Missy, migdałowy zmywacz do paznokci

Jeśli ktoś myśli, że ten zmywacz będzie pięknie pachniał to jest w błędzie. Niestety jego zapach jest strasznie mdły i intensywny. Dodatkowo dość słabo sobie radzi z usuwaniem lakieru. Nie nabłyszcza paznokci, jak deklaruje producent. Ogólnie jestem na nie. Nie kupię ponownie.


Ufff...i dobrnęłam do końca :D

Pozdrawiam,
Edzia :)



13 komentarzy:

  1. Sporo zużyłaś...następcę tego zużytego Gliss Kura powinnaś polubić, jak na razie jest moim numerem jeden wśród tych odżywek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go polubiłam :) Niebawem pojawi się jego recenzja ;)

      Usuń
  2. uwielbiam maseczki z Planet Spa ;) sporo u Ciebie tych zużyc ;) ja zazwyczaj uzywam wszystkiego na raz, wiec zanim sie uzbiera, to troche mija ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, zużycie kolorówki to nie lada wyczyn ;-)) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ten puder z Avon i staram się go właśnie wykończyć

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego i dużo Avonu - ja jakoś do Avonu przekonac sie nie mogę, mam tylko podklad pod cienie którego i tak nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo produktów i masa z Avonu. Ja nic od Mk ich nie mam i wcale mi to nie przeszkadza :D. Moje denko powoli się tworzy :).
    Odżywka Gliss Kur jest bardzo fajna. Nie jestem pewna ale chyba mam ten sam tusz tylko czerwony :). Bardzo fajne denko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pokaźne denko :)
    miałam kiedyś ten tusz Maybelline, i u mnie spisał się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten nowy następca wydaje mi się lepszy od tego Gliss Kur Ultimate Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę dużo podobieństwa w kosmetykach :D U mnie AVON też króluje i to nawet to samo co u Ciebie :) Przypomniałaś mi właśnie, że się zbliża koniec miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)