wtorek, 11 marca 2014

Eveline - matująco-wygładzający puder mineralny


Cześć! Jak widzicie nastąpiła spora zmiana w wyglądzie bloga. Wydaje mi się, że ten szablon jest przyjemniejszy od poprzedniego i na pewno zostanie na dłuższy czas :)

Dziś o moim nowym nabytku - pudrze Eveline.


Puder zawarty jest w eleganckim opakowaniu, które bardzo łatwo się otwiera - wystarczy nacisnąć na złotą część i otworzyć. Takie rozwiązanie bardzo przypadło mi do gustu.


Wewnątrz opakowania znajduje się lustereczko i gąbeczka do nakładania kosmetyku.


Jest to puder mineralny matująco-wygładzający. Kosmetyk jest testowany dermatologicznie i nie testowany na zwierzętach, co być może dla części z Was jest istotne. Wybrałam dla siebie odcień 22 - Natural.W Rossmannie zapłaciłam za niego 18 zł.



Czy puder rzeczywiście spełnia swoje przeznaczenie? Zobaczcie sami. Zdjęcie po lewej - bez pudru, zdjęcie po prawej - po nałożeniu pudru.


Jak widać, puder faktycznie matuje i wygładza. Jedyną wadą jest trwałość. Nie należy do najtrwalszych, ale nie znika też po pół godziny.

Podsumowując, mnie ten puder odpowiada pod prawie każdym względem i być może sięgnę po niego ponownie :)

Miałyście styczność z tym pudrem? Jakie są Wasze odczucia?

Pozdrawiam,
Edzia :)


15 komentarzy:

  1. ma przepiekne opakowanie! i wyglada super na twarzy, bardzo ładnie redukuje widocznosc porów, musze go wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny puder, faktycznie widać dobry efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam...wolę pudry sypkie:) ale może jak wykończę pudry w kompakcie typowo do torebki, skuszę się na ten:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go mam na liście do kupienia wiec zapewne za niedlugo też kupię : )

    OdpowiedzUsuń
  5. zainteresowałaś mnie tym pudrem , podoba mi się efekt a nowy szablon jest super! prawdziwa zdolniacha z Ciebie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A puder z czystym sumieniem polecam ;]

      Usuń
  6. mam ten sam puder i go uwielbiam ; ) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam ostatnio markę Eveline :-) Już samo opakowanie mi się spodobało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo fajnie, myślisz że do cery trądzikowej się nada? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt widoczny gołym okiem :)
    Rzeczywiście fajny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam się z nim :P tylko faktycznie trwałość mogłaby być zdecydowanie lepsza

    OdpowiedzUsuń
  11. opakowanie jest świetne wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)