środa, 19 lutego 2014

Zmywacz Cien


Witajcie :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda nie zachęca do działania. Po kilku pięknych dniach zrobiło się znów szaro i ponuro...oby nie na długo.

W ten pochmurny dzień mam dla Was recenzję przeciętnego produktu - zmywacz bezacetonowy Cien.




Produkt zawarty jest w 200 ml butelce ze specjalnym dozownikiem, który widzicie poniżej. Można go kupić w Lidlu za ok 5 zł w dwóch wersjach kolorystycznych - niebieskiej i różowej.


Producent wyszedł na przeciw klientowi i poza opisaniem sposobu zastosowania, wyjaśnił w bardzo przystępny obrazkowy sposób, jak należy korzystać z dozownika :) 



I wszystko jest w porządku do czasu, kiedy zechcemy gdzieś jechać i zabrać ze sobą zmywacz. Niestety dozownik przecieka...oczywiście na opakowaniu zamieszczono wskazówkę aby transportować go w pozycji stojącej, ale osobiście wolę nie ryzykować rozlaniem;] 

Zmywacz ma zapach typowy dla tego typu kosmetyku, nie jest ani specjalnie uciążliwy ani przyjemny. Jak spełnia swoje zadanie? Z jednolitymi jasnymi lakierami radzi sobie nieźle. Trzeba oczywiście przez chwilę przytrzymać wacik na paznokciu, ale wynika to zapewne z braku acetonu. W przypadku ciemnych i brokatowych lakierów radzi sobie troszkę gorzej. 
I ostatnia sprawa - w połowie butelki zepsuła się pompka, co podobno nierzadko się zdarza w tym produkcie.


Jak już wspomniałam na początku - zwykły zmywacz, bez rewelacji...ale oczywiście dokończę buteleczkę, a nad ponownym zakupem się zastanowię.




7 komentarzy:

  1. Mam go i potrafi przeciekać nawet stojąc na półce w łazience, poza tym tak jak piszesz pompka się zacina...miałam dwa opakowania i za każdym razem było to samo...na pewno do niego nie wrócę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zmywacz z Eveline z takim właśnie dozownikiem, ale w trakcie używania się zepsuł:/ Tego zmywacza jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHA MI TEZ PRZECIEKAŁ :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostanę wierna Isanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cien nie miałam,ale miałam z pompką bodajże z Biedronki i jak na początku byłam zadowolona,to potem zaczął mi właśnie przeciekać i 'obraziłam' się na te pompkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Isana niezastąpiona :D Chyba przewinął się u mnie zmywać z Cien, ale jakoś nie przypominam sobie czy byłam z niego zadowolona czy nie. Chyba aż taki dobry nie był, skoro nie została zemną na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda tylko, że dozownik przecieka.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)