piątek, 21 lutego 2014

Delikatny makijaż osiemnastkowy :D


W ostatnią sobotę miałam przyjemność wykonać 2 makijaże. Jeden z nich mogliście już zobaczyć (kto nie widział to zapraszam TUTAJ ). Drugi wykonałam Klaudii, która wybierała się na imprezę osiemnastkową ;]

Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

1. Podkład - Avon Extra Lasting - recenzja TUTAJ
2. Brązer w żelu - Avon Glow
3. Perełki brązujące - Avon Glow
4. Korektor w sztyfcie - Avon light beige
5. Baza pod cienie - Avon light beige
6. Cienie do powiek - paletka Avon true colour pink sands
7. Eyeliner - Wibo - recenzja TUTAJ
8. Tusz do rzęs - Avon Extend Super Extreme - recenzja TUTAJ
9. Kredka do brwi - Avon Kredka do brwi ze szczoteczką blonde
12. Szminka - Avon Idealny pocałunek Berry Smoothie




Cieniem 2 pokryłam całą górną powiekę ruchomą. Jej zewnętrzną część pokryłam 3 cieniem. Zewnętrzny kącik powieki górnej i dolnej przyciemniłam 4 kolorem, a przestrzeń pod łukiem brwiowym rozjaśniłam 1 cieniem. Makijaż oczu wykończyłam malując eyelinerem cienką kreskę i tuszując delikatnie rzęsy.



Efekty możecie oglądać poniżej - Klaudia przed i po :)
(Niestety nie miałam możliwości wykonania zdjęć w tym samym świetle)




Jeśli chodzi o fryzurę - subtelne 'loki' wykonane prostownicą :)


7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)