sobota, 15 lutego 2014

Makijaż okazjonalny krok po kroku ;]


Dziś przygotowałam dla Was makijaż okazjonalny ;] Gościnnie możecie zobaczyć moją siostrę - Marzenę, której wykonałam makijaż na wesele. 

Kosmetyki, których użyłam:


1. Podkład - Avon Extra Lasting - recenzja TUTAJ
2. Brązer w żelu - Avon Glow
3. Perełki brązujące - Avon Glow
4. Korektor w sztyfcie - Avon light
5. Baza pod cienie - Avon light beige
6. Cienie do powiek - paletka Avon true colour Urban Skyline
7. Eyeliner - Wibo - recenzja TUTAJ
8. Tusz do rzęs - Avon Extend Super Extreme (rzęsy górne) - recenzja TUTAJ
9. Tusz do rzęs - Avon Super Magnifity (rzęsy dolne)
10. Kredka do brwi - Avon Glimmerstick dark brown
12. Próbka szminki - Avon Idealny Pocałunek lovely dovey pink


Po nałożeniu podkładu i bazy pod cienie, na całej ruchomej górnej powiece położyłam cień oznaczony 2. Następnie cieniem 3 przyciemniłam zewnętrzną stronę oka. Cieniem 4 zaznaczyłam zewnętrzny kącik oka i na tym samym etapie kredką wypełniłam brwi. Bezpośrednio pod łukiem brwiowym rozprowadziłam najjaśniejszy cień i delikatnie rozmyłam pozostałe. Następnie eyelinerem narysowałam niezbyt grubą kreskę i ostatecznie wytuszowałam rzęsy. Przebieg krok po kroku przedstawiają poniższe zdjęcia :)





Na linię T i pod oczy nałożyłam korektor. Do konturowania użyłam brązera w żelu oraz perełek brązujących, a na usta nałożyłam jasnoróżową szminkę.



Voila - makijaż gotowy :)





Jak Wam się podoba końcowy efekt? Ja jestem zadowolona :D
Jeśli macie jakieś pytania, np odnośnie użytych kosmetyków - chętnie odpowiem :)


11 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! nice look and blog :-)

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz...makijaż bardzo mi się podoba...jest dość delikatny, ale wyrazisty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i rozumiem, że te komentarze są adresowane do mojej siostry ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !! :) Świetnie wyszło !

    btw. zaskakujesz mnie swoim talentami z dnia na dzień :)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. I więcej tego typu postów ! :)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmnn rzadko się spotykam z tym żeby najpierw malować oko a potem nakładać podkład :) Czy możesz zrobić post o nakładaniu bronzerów w kremie i jak konturować twarz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładałam podkładu po pomalowaniu oczu, tylko na samym początku ( co jest w opisie ;P ). Na zdjęciu widać korektor i brązer.

      Jeśli chodzi o post, o który pytasz - nie uważam się za specjalistę w tej dziedzinie, tym bardziej, że niedawno zainteresowałam się konturowaniem twarzy, ale jak tylko zgłębię bardziej wiedzę i doświadczenie w tym temacie to taki post się na pewno pojawi :)

      Usuń
  8. Super. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)