wtorek, 18 lutego 2014

Liebster Award


Jeżeli tytuł posta nic Ci nie mówi :)

 

 ,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''


 Teraz już chyba wszystko jasne :)

Nominację dostałam od Ani z bloga http://pozytywnieannac.blogspot.com/ , za co dziękuję :)

Odpowiedzi na zadane mi pytania:

1. spodnie czy spódnica
CORAZ CZĘŚCIEJ SPÓDNICA ;]

2. ulubiony lakier do paznokci
NIE MAM

3. co chcesz osiągnąć przed 30tką? 
 SATYSFAKCJĘ Z ŻYCIA

4. jak dbasz o włosy?
ODŻYWKI, OLEJKI, MASKI

5. kierujesz się modą czy wygodą
WYGODA + CZASEM MODA

6. twoja pasja
FOTOGRAFIA I KOSMETYKA

7.  ulubiony deser
KREMÓWKII :D

8. ile godzin dziennie spędzasz przed komputerem
RÓŻNIE 2-5

9. szminka czy błyszczyk
SZMINKA

10.  czego byś nie zjadła
ROBALI

11. ulubiona książka
NIE MAM

 Kolej na moje pytania ;] Żeby było trudniej odpowiadacie jednym słowem :)

  1. pies czy kot?
  2. lato czy zima?
  3. woda czy sok?
  4. nauka czy praca?
  5. książka czy film?
  6. miasto czy wieś?
  7. dzień czy noc?
  8. włosy proste czy kręcone?
  9. szpilki czy koturny?
  10.  makijaż: oczy czy usta?
  11. domówka czy masówka?

Nominowane blogi:





Na razie tyle ;] Jak trafię na kolejny blog godny nominacji to na pewno tą listę uzupełnię.

Pozdrawiam
Edzia :)


4 komentarze:

  1. robali?! skąd Ci to przyszło do głowy :P:P:P hihihi ja bym ich też nie zjadła :P ponoć w chinach karaluszki przyrządzają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio tyle się mówi o modzie na jedzenie robali...ja się brzydzę zarówno żywymi jak i martwymi...ble ;]

      Usuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominację :) Nie dawno również byłam nominowana i już robiłam, ale co tam lubię takie zabawy i na pewno zrobię odpowiedź :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak mi miło,że odpowiedziałaś na zaproszenie ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)