środa, 29 stycznia 2014

Makijaż z AVONem w roli głównej ;-)

Dziś pokusiłam się o szybki makijaż, który chcę Wam przedstawić :) Na twarz nałożyłam podkład AVON Magix, który recenzowałam dwa posty wcześniej. Oczy pomalowałam cieniami w kolorze pink sands, z AVON, czarnym eyelinerem z Rossmanna (nie pamiętam firmy, a wszystkie napisy mi się starły) i tuszem do rzęs AVON extend super extreme ,o którym już pisałam. Brwi przeciągnęłam
kredką w kolorze ciemnego brązu. Usta zaznaczyłam szminką color trend w kolorze passion. Całość wykończyłam kuleczkami brązującymi.

Poniżej krótka recenzja cieni i szminki ;] Pozostałe kosmetyki opiszę niebawem :)

Cienie AVON Pink sands:

Paletka w odcieniach różu, której rzadko używam ale wszystko jest do nadrobienia :) Cienie mają słabą pigmentację i troszkę się osypują, ale według mnie na co dzień są ok. Aplikatora dołączonego do cieni użyłam chyba tylko raz, ponieważ wolę nakładać cienie pędzelkami :) Cena to ok 20zł





Szminka AVON colortrend passion:

Nigdy nie miałam przekonania do kosmetyków AVON z serii COLOR TREND. Być może wzbudzały we mnie podejrzenia ich wyjątkowo niskie ceny. Postanowiłam jednak sprawdzić swoje podejrzenia i zamówiłam szminkę w kolorze passion. Niestety okazało się, że miałam intuicję ;P

Szminka ma mało intensywny kolor, w odcieniu delikatnego różu, słabo kryje ( trzeba przeciągnąć ją po ustach kilka razy) i bardzo szybko się ściera. Dodatowo zostawia ślady na szklankach, kubkach itp.. Wynika to zapewne z jej składu i konsystencji, stworzonych (jak twierdzi producent) do nawilżania ust.



(Makijaż dnia wczorajszego ;P)


A teraz kilka zdjęć opisanego powyżej makijażu :)

 (Przed nałożeniem eyelinera)
 (Przed nałożeniem eyelinera)





 Jak Wam się podoba taki makijaż? Zapraszam do komentowania :)

Pozdrawiam
Edzia :)



6 komentarzy:

  1. Eyeliner z Wibo :P Tak długo go używasz, a nadal nie pamiętasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :P ... W takim razie dziewczyny uzupełniam - eyeliner jest marki Wibo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie paletki cieni z Avonu, ale raczej rzadko ich używam. A makijaż fajny Ci wyszedł. Taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem sympatyczne kolory tej paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kolory z tej paletki. kolor szminki pasuje Tobie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)