wtorek, 28 stycznia 2014

Czas na...WŁOSY! :)

Kiedyś byłam posiadaczką długich, gęstych, kręconych włosów, ale....no właśnie - tak było kiedyś ;P Niestety mania prostowania i koloryzacji wykończyła moje włosy. Z gęstych i mocnych stały się słabe, łamliwe i niemal dwukrotnie rzadsze. W związku z tym postanowiłam zainwestować w profesjonalne kosmetyki do włosów firmy Matrix.




Do mycia używam szamponu przeznaczonego do włosów farbowanych, ponieważ pół roku temu rozjaśniałam włosy i do tej pory kolor bardzo szybko mi się wypłukuje. Niewątpliwie jest to też zasługa mojego codziennego ich mycia.

Szampon jest wydajny, dobrze się pieni i ładnie pachnie. Zauważyłam również, że spełnia swoją funkcję czyli zapewnia dłuższą ochronę koloru.


Do pielęgnacji używam odżywki wygładzającej, która również jest wydajna i ma ładny zapach. Jest to oczywiście odżywka do spłukiwania. Włosy łatwo się rozczesują i są bardziej miękkie.


Na zakończenie spryskuję włosy wygładzającą odżywką w sprayu. Robię to przed suszeniem bądź prostowaniem. Włosy są wygładzone i bardziej lśniące. Nie do końca odpowiada mi zapach sprayu, ale to jest oczywiście kwestia gustu. ;]


Podsumowując - produktom Matrixa przyznaję wielkiego plusa. Niestety moim włosom nie uda się już chyba powrócić do dawnej, dobrej kondycji, ale może przynajmniej jej nie pogorszę ;P. 
 
A Wy, jakich produktów używacie na zniszczone włosy? Może macie jakiś cudowny kosmetyk, który możecie mi polecić? :) Zapraszam do komentowania ;]

Pozdrawiam
Edzia :)


6 komentarzy:

  1. Ja ładuję w swoje włosy mnóstwo odżywek, masek , olei ( jów?) .
    Polecam odżywkę do włosów Garnier Oleo Repair oraz maskę Bioderma Node S - pomogły moim włosom wrócić do kondycji po rozjaśnianiu.
    Teraz jeszcze Nivea Long Repair sprawdza się u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam serie loreal thermo absolut. Szczególnie L'Oreal Professionnel, Absolut Thermo Repair przed prostowaniem :) Drogie kosmetyki do włosów ale efekt jest . Produkty polecone przez profesjonalną fryzjerkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje, że ta seria się u Ciebie sprawdzi. osobiście też mam problem z wypadaniem kudełków :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej firmy-ja też muszę koniecznie odżywić moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem najlepszymi kosmetykami do włosów sa kosmetyki które nie zawieraja parabenów , silikonów i SLS . Godne polecenia sa kosmetyki Kevin Murphy . Sa drogie, za szampon w odzywka płaci sie ok 270 zł. Ale ja uwielbiam dbac o moje włosy dlatego inwestuje w profesjonalne kosmetyki;)
    Te kosmetyki używaja najlepsze salony na świecie;) pozdrawiam i polecam :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)